tirsdag den 15. marts 2011

Strøget og nonfirmationskjole.

Hejsa.

I dag fik jeg fri fra skole, og tog med min mor ud og fandt min nonfirmationskjole. Fandt faktisk to. Var også på Strøget i fredags, hvor jeg faldt for de her to kjoler, og besluttede at det skulle bare være en af dem. Var der så i  dag, og min mor og jeg besluttede os for en polkaprikket en. Da jeg så kommer ud fra omklædningsrummet, har min mor fandme købt dem begge. : D Blev bare lige lidt glad der.

Det er den ene af kjolerne, men jeg regner ikke med at det er den jeg skal bruge til min nonfirmation. Den er fra Creme Fraiche til 300,- DKK. Den anden kostede kun 169,- DKK. Det er seriøst billigt og jeg er vildt glad for begge kjolerne. Det er vildt fedt. : D

Nå men det der med at finde kjole var overstået i løbet af like 15 min oder etwas. Så resten af dagen har vi stor set brugt på at finde sko. Det er bare fuldkommen umuligt at finde sko i str. 34. Jeg hader virkelig at have små fødder. Det vildt røv. Der var ikke engang nogen af skobutikkerne på Strøget hvor man kunne få børnesko. Det helt vildt, så nu regner jeg med at vi må bestille et par sko et eller andet sted på nettet, så hvis der er nogen der kender et godt sted på nettet, hvor man kan få små sko som ikke er børnesko, er i meget velkommne til at skrive. : D

Nå, det var en rigtig fed og hyggelig dag. Elsker at have sådan nogen tøseture med min mor, hvor man bare snakker og griner, og bare kigger på tøj. Det er altid hyggeligt. 
Vi var btw. også inde og spise, men det var nu ikke noget særligt, så det gider jeg ikke skrive om. XD

Smutter nu. 
//Ellie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar